1.09.2011

Resim Slayt bedava , resim slayt nasil yapilir bedava

yt haline getirebilirsiniz.
Aşağıdaki işlemleri sırasıyla takip ederek sitenize herhangi bir link eklemeksizin kullanabilirsiniz. Link'ten kastım hani reklamsız olğu için belirtmek istedim : ) sizde biliyorsunuz ki çoğu sitede reklamsız diyor fakat kodların çalışması için illada verdikleri bir link'i sitenizde durması gerekiyor. Birazdan gelecek son adımda site sitenize eklemeniz için bir kod verilecek ama unutmamanız gereken ordada reklam link'ini veriyor o kodu bilgisayarınızda yeni boş bir text (Yazı) klasörü açın Notpad 'a boş birbir yazı sayfası açtıktan sonra son adımda elde ettiğiniz kodları oraya yapıştırın ve o reklam linklini bulup silin dahasonrası malum sitende kullanacağınız alana yapıştırın. Bu kadar basit bu yazıyı hiç "html bilgisi" olmayanlar için yazıyorum hani diğer bilenler dalga filan geçebilir ona mahsup demek istedim D:

Adım 1 FİLES tuşuna basın browse tuşuna basarak fotolarınızı yükleyin.
Adim 2 CUSTOMİZE tuşuna basın ve efektinizi seçin.
Adım 3 DONE tuşuna basın
Adım 4 Get Code tuşuna basarak çıkan kodu kopyalayıp, sitenizin istediğiniz bölümlerinde kullanabilirsiniz. işte bu kadar basit : ) kolay gelsi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder